شناسهٔ خبر: 67256711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طالبان:

فساد در افغانستان پایان یافته است

معاون اداری نخست وزیر طالبان اظهار داشت فساد در افغانستان خاتمه یافته و هیچ فردی نمی‌تواند زورگویی کند.

صاحب‌خبر -

عبدالسلام حنفی معاون اداری نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان در مراسمی در کابل گفت: فساد در کشور خاتمه یافته و هیچ فردی نمی‌تواند زورگویی کند و طالبان برای بازسازی همه شهرها و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

معاون اداری نخست وزیر طالبان همچنین تأکید کرد: حکومت سرپرست متعهد به بازسازی و ساخت شهرهای کشور است و تلاش می‌کنیم تمام جاده‌ها و شهرهای کشور را بازسازی کنیم، ما خواهان افغانستان آباد هستیم.

حنفی با اذعان به اینکه اکنون زمینه سرمایه‌گذاری در کشور به خوبی فراهم شده است، از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در افغانستان دعوت کرد و افزود: ما همیشه از بخش خصوصی حمایت کرده‌ایم؛ در حکومت سرپرست، بخش خصوصی، تجار و سرمایه گذاران خارجی می‌توانند در کنار هم برای توسعه و پیشرفت افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

«ولی گل جواد» ریاست شهرداری کابل نیز در افتتاحیه پروژه بازسازی چهارراه پشتونستان و جاده نادر پشتون با تأکید بر اهمیت بخش خصوصی در بازسازی و پیشرفت افغانستان گفت: میان موقعیت چهارراه پشتونستان در کابل با دیگر پروژه‌های مشابه در افغانستان تفاوتی صددرصدی وجود دارد، آن را می‌توان با پروژه‌های پیشرفته مشابه در دیگر کشورها مقایسه کرد، این یک دستاورد بزرگ برای شهروندان کابل است.

نظر شما