شناسهٔ خبر: 67256616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عزیزی: براساس رنکینگ برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آماده می‌شویم

رییس فدراسیون گلف، اعلام کرد: در مهر ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را در کشور ژاپن پیش روی داریم که قرار است براساس رنکینگ شاهد حضور نماینده‌هایی از کشورمان در این رقابت‌ها باشیم. رییس فدراسیون گلف، اعلام کرد: در مهر ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را در کشور ژاپن پیش روی داریم که قرار است براساس رنکینگ شاهد حضور نماینده‌هایی از کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

صاحب‌خبر -

حمید عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  با اشاره به برنامه‌های ویژه فدراسیون گلف اظهار داشت: با توجه به این که عمده فعالیت این رشته در نیم کره شمالی در گلف، به علت استفاده از هوای مناسب و فضای باز در ۶ ماه اول سال انجام می‌شود، ما در بحث داخلی فعالیت  مناسبی را در این رشته داشته ایم  و در ماه‌های آینده هم ادامه می‌دهیم.


وی با اعلام پایان برگزاری مرحله نیمه‌هایی لیگ بانوان در چند روز گذشته تاکیدکرد: این رقابت‌ها طی دو روز در ارومیه برگزار شد که با قهرمانی آیلند و نایب قهرمانی اصفهان و رتبه سوم برای آذربایجان غربی به پایان رسید. در جام چیچست، در بخش آقایان هم رقابت‌هایی را همزمان با مسابقات بانوان برگزار کردیم که چهره تیم‌ها و نفرات برتر در این رقابت‌ها هم مشخص شده است. براین اساس در مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان به میزبانی استان آذربایجان غربی در ارومیه سجاد کرمپور موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب نماید. کرمپور گلفر ملی پوش  گلف کشورمان موفق شد در رقابت با سایر رقبای خود، قهرمان شود.کرمپور‌ توانست با ثبت اسکور ۱۳۲ عنوان نخست و مدال طلا را از آن خود کند. پس از کرمپور شاهرخ قنبری با ثبت اسکور ۱۴۴ نائب قهرمان شد و ابراهیم نوری با اسکور ۱۴۵ در جایگاه سوم ایستاد.


عزیزی ادامه داد: فینال لیگ برتر مردان را هم بین تیم حفاری اهواز و نفت و گاز را برگزار کردیم که این فینال با قهرمانی تیم حفاری به پایان رسید و تیم‌های آیلند و سورتمه هم مشترکا عنوان سومی را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی مینی گلف در اصفهان هم اوایل اردیبهشت ماه با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در دو بخش تیمی و انفرادی را پشت سرگذاشتیم که  در نهایت جمع بست اسکور تیم آیلند تهران ۲۴۷ و جمع اسکور ۴ نفر ۳۴۰  مدال طلا، جمع بست اسکور تیم اصفهان ۲۵۵ و جمع اسکور ۴ نفر ۳۵۰ مدال نقره، جمع بست اسکور آذربایجان‌غربی ۲۶۷ و جمع اسکور ۴ نفر ۳۶۲ مدال برنز و جمع بست اسکور تیم قم ۳۰۷ و جمع اسکور ۴ نفر ۴۲۳ ثبت شد.


رییس فدراسیون گلف از برگزاری رقابت گلف پسران در رده سنی زیر ۱۸ سال خبر داد و در این خصوص تصریح کرد: این رقابت‌ها قرار است از اول تا چهارم تیر ماه برگزار شود ضمن این که از دهم تا سیزدهم تیر ماه سال جاری، هم بازی‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال در تقویم اجرایی فدراسیون گنجانده شده است.


وی با تاکید بر ادامه برنامه‌های ویژه این فدراسیون خاطرنشان کرد: در تابستان در بحث تیم‌های ملی هم  اردو‌هایی را اجرا می‌کنیم. ما در مهر ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را در کشور ژاپن پیش روی داریم که قرار است   براساس رنکینگ شاهد حضور نماینده‌هایی از کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

 انتهای پیام/ 

نظر شما