شناسهٔ خبر: 67256559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

افزایش چشمگیر شمار مصدومان زلزله کاشمر افزایش چشمگیر شمار مصدومان زلزله کاشمر

فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۱۵ نفر مصدوم داشتیم که به‌جز ۳۵ نفر همه سرپایی بودند و مرخص شده‌اند و حال چهار نفر از مصدومان طبق گزارش‌ها مساعد نیست. حجت‌الله شریعتمداری تعداد فوتی‌های زمین لرزه امروز را تاکنون چهار نفر اعلام و بیان کرد: دو نفر هنگام فرار از مغازه‌شان

صاحب‌خبر -

فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۱۵ نفر مصدوم داشتیم که به‌جز ۳۵ نفر همه سرپایی بودند و مرخص شده‌اند و حال چهار نفر از مصدومان طبق گزارش‌ها مساعد نیست.

حجت‌الله شریعتمداری تعداد فوتی‌های زمین لرزه امروز را تاکنون چهار نفر اعلام و بیان کرد: دو نفر هنگام فرار از مغازه‌شان براثر سقوط سردر مغازه جان باختند و دو نفر در روستای زنده‌جان کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه در روستای زنده‌جان از توابع بخش مرکزی کاشمر در حال آواربرداری یک ساختمان هستیم، گفت: مشکل خاصی در شهرستان نداریم و همه نیروهای امداد و نجات در حال آماده‌باش هستند. 

او با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی اورژانس و هلال احمر و دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و مخابرات در حال آماده‌باش و خدمات‌رسانی‌اند، افزود: بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ خلیل‌آباد و بردسکن و شهرهای مجاور کاشمر در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت اعلام نیاز، نیروها اعزام شوند.

وی ادامه داد: اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از تربت حیدریه و نیشابور به کاشمر برای پشتیبانی لازم اعزام خواهند شد.

شریعتمداری اضافه کرد: اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی EOC و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی برای تسهیل در انتقال مصدومان آمادگی دارند تا اگر نیاز بود مصدومان به سایر مراکز درمانی شهرستان‌ها و مشهد منتقل شوند.

گفتنی است، پیش از این شمار مصدومان زلزله ۳۰ نفر عنوان شده بود

 

منبع: etemadonline-663953

نظر شما