شناسهٔ خبر: 67274451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: اگر رای ما مهم نبود دشمنان تبلیغ نمی‌کردند که‌رای ندهیم.

صاحب‌خبر -

 محمود باغبانی بیان کرد: امروز با رهبری امام و جان‌فشانی شهدا این نهال انقلاب روزبه‌روز شکوهمندتر می‌شود و این پیشرفت و رشد باعث افزایش دشمنان ما می‌شود و ما امروز برای تمام دنیا الگو شده‌ایم.

وی افزود: سیاست و راه منش کلی انقلاب جمهوری اسلامی ایران دفاع از همه ستم‌دیدگان جهان است و در هر کجای دنیا که ستم‌دیده‌ای باشد جمهوری اسلامی به کمک و یاری آن می‌رسد و این سیاست تنها با وحدت مردم به نتیجه خواهد رسید.

 فرمانده سپاه شهرستان راسک ادامه داد: سپاه یک نهادی است که از اوایل انقلاب تشکیل شد تا در کنار مردم باشد و سپاه هم قدرت دارد و اقتدار و هم خدمت، قدرتش برای دشمنان و گروهک‌ها است و خدمتش برای خدمتگزاری به مردم و در تمام جهات چه اقتصادی، سیاسی به مردم کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این نهاد تشکیل شده از شیعه و سنی و امروزه در همین استان ده‌ها هزار از برادران اهل‌سنت در سپاه به‌کارگیری شده‌اند.

باغبانی تصریح کرد: در ماه پیشرو یک حماسه سرنوشت‌ساز داریم که هر کسی چه پیر چه جوان چه شیعه و چه سنی که دلش با جمهوری اسلامی است باید در این وظیفه شرعی شرکت کند و آن هم انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وی عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک حق است برای هر شهروند ایرانی و هم یک وظیفه که باید رئیس‌جمهور خودش را انتخاب کند و نگذارد که دیگران بر سرنوشت او اثر بگذارند اگر رأی ما مهم نبود دشمنان تبلیغ نمی‌کردند که‌رای ندهیم.

 فرمانده سپاه شهرستان راسک خاطرنشان کرد: باید مردم در سپاه شهرستان راسک در کنار ما باشند و همه مشکلات را با ما در جریان بگذارند تا ما بتوانیم در حد توان خود به برطرف‌کردن این مشکلات بپردازیم؛ چون ما همانند یک خانواده یا افرادی هستیم که در یک کشتی در حال حرکت به‌سوی اهداف خود هستیم و بر سرنوشت یکدیگر تأثیر داریم.

نظر شما