شناسهٔ خبر: 67255499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری:

ابعاد مختلف حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت باید پیگیری شود

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری با اشاره به جدیت دولت در بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم(عج) گفت: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گیرد تا مقصران احتمالی مشخص شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه _سه‌شنبه بیست و نهم خرداد_ در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ابعاد حادثه رخ داده در بیمارستان قائم (عج) رشت به صورت دقیق بررسی می‌شود، اظهار کرد: در مأموریت ابلاغی دکتر مخبر به بنده مقرر شد ابتدا عرض ادب و تسلیت به خانواده داغدار داشته باشیم و سپس همه ابعاد حادثه مورد بررسی قرار دهیم.

وی با ابراز تأسف از حادثه رخ داده در بیمارستان قائم رشت افزود: بنده حامل پیام سلام و عرض تسلیت سرپرست ریاست جمهوری دکتر محمد مخبر به مردمان گیلان به واسطه حادثه تلخ رخ داده در بیمارستان قائم (عج) رشت هستم.

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به جدیت دولت در بررسی ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم (عج) خاطرنشان کرد: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسؤولان قرار گیرد و مقصران احتمالی مشخص شوند.

حسینی‌پور تصریح کرد: اینکه در بیمارستان خصوصی با استانداردهای لازم چنین اتفاقی رخ دهد قابل پذیرش نیست و مسؤولان بیمارستان و نهادهای مرتبط در حوزه مراکز درمانی باید پاسخگو باشند.

وی از برخورد با مقصران احتمالی آتش‌سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت خبر داد و گفت: باید دستگاه‌های مرتبط که وظیفه نظارت بر عملکرد بیمارستان داشتند پاسخگو باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به اینکه استاندار گیلان از ابتدای اطلاع از حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت به صورت میدانی پیگیر مسائل مرتبط بوده است، افزود: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در همه موارد کنار مردم است و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نظر شما