شناسهٔ خبر: 67255139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری در رشت

نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت و مسئولان با جدیت ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم رشت را تا مشخص شدن مقصران احتمالی پیگیری می کند.

صاحب‌خبر -

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری در رشتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای  گیلان؛ سید محمود حسینی‌پور نماینده ویژه سرپرست ریاست‌ جمهوری که امشب ۲۹ خرداد به علت بررسی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت وارد گیلان شد در بدو ورود به استان و در جمع خبرنگاران با تاکید بر بررسی دقیق ابعاد حادثه رخ داده در بیمارستان قائم(عج) رشت گفت: در ماموریت ابلاغی دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری به بنده مقرر شد ابتدا عرض ادب و تسلیت به خانواده داغدار داشته باشیم و سپس همه ابعاد حادثه را بررسی کنم.
وی با ابراز تأسف از حادثه رخ داده در بیمارستان قائم رشت افزود: بنده حامل پیام سلام و عرض تسلیت سرپرست ریاست‌ جمهوری محمد مخبر به مردمان گیلان به واسطه حادثه تلخ رخ داده در بیمارستان قائم(عج) رشت هستم.
سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری با اشاره به جدیت دولت در بررسی ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) تصریح کرد: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گرفته و مقصران احتمالی مشخص شوند.
حسینی‌پور اضافه کرد: اینکه در بیمارستان خصوصی با استانداردهای لازم چنین اتفاقی رخ دهد قابل پذیرش نیست و مسوولان بیمارستان و نهادهای مرتبط در حوزه مراکز درمانی باید پاسخگو باشند.
وی از برخورد با مقصران احتمالی آتش‌سوزی در بیمارستان قائم(عج) رشت خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط که وظیفه نظارت بر عملکرد بیمارستان داشتند بایدپاسخگو باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.
سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری ، با اشاره به اینکه استاندار گیلان از ابتدای اطلاع از حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت به صورت میدانی پیگیر مسائل مرتبط بوده گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در همه موارد کنار مردم است و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نظر شما