شناسهٔ خبر: 67254963 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نتانیاهو: وحدت داخلی، شرط پیروزی است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد وحدت داخلی شرط اصلی پیروزی است و ارتش رژیم صهیونیستی در حال جنگ در چندین جبهه است و بنابراین، نباید جنگ داخلی رخ دهد.

صاحب‌خبر -

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعای خود را در مورد دستیابی به «پیروزی مطلق» در جنگ غزه تکرار کرد و گفت برای به دست آوردن این پیروزی، وحدت داخلی شرط اصلی است.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد وحدت داخلی شرط اصلی پیروزی است و ارتش رژیم صهیونیستی در حال جنگ در چندین جبهه است و بنابراین، نباید جنگ داخلی رخ دهد.

نتانیاهو با این ادعا که رژیم صهیونیستی به دنبال یک پیروزی مطلق در نوار غزه است، افزود: ما خواهان صدای ناامیدی و سرخوردگی نیستیم بلکه خواهان صدای قدرت هستیم تا پیروز شویم.

پیش از این «بنی گانتس» رهبر اردوگاه ملی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته بود نائب رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به خاطر اظهاراتش علیه تظاهرکنندگان صهیونیستی برکنار کند.

نائب رئیس کنست گفته بود تظاهرکنندگان صهیونیستی بازوی دیگری برای جنبش حماس هستند و مقابل رژیم صهیونیستی و در کنار حماس ایستاده‌اند.

تظاهرکنندگان صهیونیستی دوشنبه شب در تظاهراتی در مقابل ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی خواهان انحلال کابینه نتانیاو و تعیین موعد انتخابات زودهنگام شده بودند.

گانتس گفته بود عدم برکناری نائب رئیس کنست توسط نتانیاهو به این معنی است که او هم با اظهارات این مقام صهیونیستی موافق است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بهای جنگ بسیار بالاست و ما هیچ چاره‌ای نداریم یا ما (باید پیروز شویم) یا «محور شرارت» که به دنبال نابودی ماست.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد حکومت جنبش حماس را با در هم می‌شکند و اسراس صهیونیستی را مرده و زنده بازمی‌گرداند.

وی همچنین از آمریکا خواست محدودیت‌های تسلیحاتی اعمال شده علیه رژیم صهیونیستی را لغو کند و گفت: همانطور که چرچیل در جنگ جهانی دوم به آمریکا گفت، به آمریکا می‌گویم مهمات را به ما بدهید تا کار را خیلی سریع‌تر تمام کنیم.

رئیس جمهور آمریکا پیش از حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه در اظهاراتی نمایشی گفته بود در صورت انجام این حمله، ارسال برخی تسلیحات به این رژیم را متوقف می‌کند.

نظر شما