شناسهٔ خبر: 67254780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هرکس با هر توانایی برای ستاد مردمی جلیلی اقدام کند یاری‌گر ه... -

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کرمانشاه گفت: هرکس با هر توانایی برای ستاد مردمی سعید جلیلی اقدام کند یاری‌گر وی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم بنکدار عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره اهمیت و نقش رسانه‌ها در انتخابات، اظهار کرد: یکی از ارکان ایجاد یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری و نتیجه مطلوب برای انتخاب فرد اصلاً رسانه‌ها هستند که به نوعی فرماندهان خط مقدم این عرصه محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم در اصل اساسی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشتند، افزود: پس از انقلاب این اصل رفته رفته مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته تا اینکه در دولت ریاست جمهوری شهید آیت الله مردم مجدداً در دایر توجه قرار گفتند و این سطح از توجه شهید به مردم باعث شد در زمان شهادت ایشان قدر شناسی خود را به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه به نوکر و خادم بودن شهید رئیسی تاکید و تصریح کرد: این ویژگی خادم و نوکر بودن توسط شهید رئیسی به عنوان یک گفتمان و تفکر احیا شد و نشان داد که هر مس در این مسیر مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد باید بر این اصل و تفکر مبتنی بر مردمی بودن توجه داشته باشد.

لزوم اجماع بر اصلح‌ترین کاندید جبهه انقلاب

بنکدار ادامه داد: بر اساس ویژگی‌ها و خط مشی‌های سعید جلیلی این فرد نزدیک‌ترین فرد به شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی و اعتقادی است که در این مسیر بی شک می‌تواند ادامه دهند راه و تفکر شهید آیت الله رئیسی باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری پنج کاندید از سوی جبهه انقلابی پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند، گفت: با توجه به اینکه در این رقابت رقیب به دنبال کسب آرا طرفداران خود است بهترین کار و بهترین اقدام این است که جبهه انقلاب برای متمرکز شدن بر یک فرد اصلح از جبهه انقلاب بر سر یک نفر اجماع داشته باشند و از پراکندگی آرا در پنج صندوق رأی مجزا جلوگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی خاطر نشان کرد: بر همین اساس با توجه به اینکه به دنبال انتخاب یک فرد انقلابی با شیوه و مسلک شهید رئیسی هستیم باید بر سر یک فردی که به ویژگی‌های ایشان نزدیک‌تر است اجماع کنیم که در این راستا با توجه به اینکه یکی از این کاندیداها سکاندار یکی از قوای است باید به جونه‌ای برنامه ریزی و انتخاب کنیم که با حفظ ریاست آن قوه ریاست قوه مجریه نیز به دست جبهه انقلاب سپرده شود.

وی به عدم کناره گیری سعید جلیلی از انتخابات تاکید و عنوان کرد: با توجه به اینکه سعید جلیلی حضور خود را در این عرصه به عنوان تکلیف لازم دانسته بنابراین قصد کناره گیری از انتخابات را نخواهد داشت مگر در شرایطی که بزرگان انقلاب بر حسب نیاز تصمیم بر این امر داشته باشند.

بنکدار در ادامه به اخلاق مداری و عدم تخریب رقیبان در ستاد انتخابات سعید جلیلی، بیان داشت: بر این اساس ستاد انتخابات سعید جلیلی کار خود را دنبال کرده و هم اکنون این ستاد «بعد از مسجد المهدی «عج» و قبل از پل میدان امام حسین (ع)» در یک محله حاشیه‌ای کرمانشاه برپا شده و این خود گویای این است که از همین ابتدا توجه به سوی محلات حاشیه‌ای بیشتر است.

وی در راستای برپایی و فعالیت ستادهای مردمی نیز، اضافه کرد: هرکسی با هر توانایی که دارد و بخواهد به تفکر سعید جلیلی و به افزایش رأی وی کمک کنند یاری‌گر و دست بوس خواهیم بود و هر کمکی نیاز باشد در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

هرکس با هر توانایی برای ستاد مردمی جلیلی اقدام کند یاری‌گر هستیم

سابقه ۱۰ ساله سعید جلیلی و در شورای امنیت ملی کشور

رئیس ستاد سعید جلیلی در استان کرمانشاه در پاسخ به سابقه اجرایی و رزومه سعید جلیلی هم اشاره کرد و گفت: حضور و عضویت ۱۰ ساله سعید جلیلی در شورای امنیت ملی کشور شامل سران قوا، فرماندهان نظامی و انتظامی و… به عنوان یکی از بالاترین رکن‌های نظام گویای این است که سابقه اجرایی خوب و بالاتری در حال حاضر دارد چرا که تصمیمات مهم و اساسی کشور در این شورا و تسلط اعضا انجام می‌گرفته بنابراین از تمامی تصمیمات در این مدت آگاهی داشته و نسبت به تصمیم گیری آنها نقش داشته است.

بنکدار یادآور شد: همچنین علاوه‌بر حضور ۱۰ ساله در شورای امنیت ملی کشور بر حسب تکلیف خود از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی دولتی با عنوان «دولت سایه» تشکیل داد که با همکاری گروهی از علاقه‌مندان پ متخصصان نسبت به اجرای برخی طرح‌ها و ارائه برنامه‌ها اقدام جدی و بسیار کمک کننده بود و از سوی دولت آیت الله رئیسی بارها مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

نظر شما