شناسهٔ خبر: 67248569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه؛

جلیلی نزدیک‌ترین فرد به چارچوب فکری آیت الله رییسی است

کرمانشاه - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه معتقد است که سعید جلیلی نزدیک ترین فرد به چارچوب فکری و ریل گذاری دولت آیت الله رییسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم بنکدار روز سه شنبه در نشستی خبری بیان کرد: جلیلی تحت هیچ عنوان از انتخابات کنار نمی رود مگر آنکه بزرگان قوم به این نتیجه برسند که او باید کنار برود.

وی در توصیف معیارهای سعید جلیلی افزود: در دولت جلیلی رانت و حزب بازی وجود نخواهد داشت و افراد فعال در ستادهای انتخاباتی او هم نباید بعد از انتخابات به دنبال پست و مقام باشند.

بنکدار تصریح کرد: در نظام علوی هر شخصی که مسوولیتی دارد بالاترین جایگاهش نوکری مردم است و اشرافی گری، مسوولان را از مردم غافل می کند.

وی گفت: در نظام علوی حتی اگر کسی ضد انقلاب هم باشد باید کارش را همراه با لطف، محبت و رحمت راه بیندازیم.

بنکدار افزود: ریشه تمام مشکلات (در جایی است که) توجه به جایگاه مردم در نظام اعتقادی مبتنی بر تفکر علوی کمرنگ است؛ پس از حذف پرچمداران این تفکر در ابتدای انقلاب مانند شهید بهشتی و مطهری، شهید رییسی زنده کننده این گفتمان بود، با از دست دادن او دیدیم که چگونه مردم ناراحت شدند برای همین در دولت جلیلی نیز کسانی مدیر خواهند بود که نوکر مردم باشند.

وی در خصوص اجماع میان نامزدهای اصولگرا نیز گفت: باید ببینیم که داشتن اجماع و نداشتن آن ما را به کجا می برد لذا ۲ حالت متصور است اول اینکه اگر اجماع نکنیم به خاطرات تلخ دیپلماسی التماسی برخواهیم گشت و یا اینکه با اجماع به سبک و سیاق دولت آقای رییسی می خواهیم ادامه بدهیم.

به گفته وی شهید رییسی هم توقع اجماع دارد و بهتر است که نامزدهای همفکر شهید رییسی ریاست هر ۲ قوه مجریه و مقننه را در اختیار داشته باشند.

رییس ستاد اننتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه در خصوص سوابق اجرایی این نامزد ریاست جمهوری نیز گفت: ایشان از ۱۰ سال قبل با عضویت در شورای عالی امنیت ملی در بالاترین سطح تصمیمات نظام حضور فعال دارد و دولت در سایه ایشان باعث شد که فروش نفت در دولت شهید رییسی به ۲ میلیون بشکه برسد.

بنکدار اظهار کرد: ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در کرمانشاه طی چند روز آینده در مکانی راه اندازی خواهد شد که ارتباط بهتری با توده مردم داشته باشد.

نظر شما