شناسهٔ خبر: 67254439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر تشریح شد؛

اعلام برنامه‌های موکب انصارالحسین (ع) رامهرمز برای دهه ولایت

رامهرمز- مسؤول موکب انصارالحسین (ع) شهرستان رامهرمز، مهمترین برنامه‌های این موکب را برای دهه ولایت و عید غدیر تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

امیر مقدم کیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام غدیر برنامه‌های متنوعی در شهرستان رامهرمز پیش بینی شده است. همچنین هر ساله در این ایام برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم که سال به سال بهتر و با معنویت بیشتری اجرا می‌شود.

مسؤول موکب انصارالحسین (ع) شهرستان رامهرمز بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که به این مناسبت اجرا می‌شود، برگزاری کاروان شادی خودرویی است که تعداد زیادی از عاشقان آقا امیرالمومنین (ع) در قالب یک کاروان به شادی می‌پردازند.

وی در ادامه بر پایی موکب در ورودی هیأت مهدیه را از دیگر برنامه‌های شهرستان رامهرمز خواند و گفت: پذیرایی از مردم با نقل، شیرینی و شربت و نورافشانی از جمله برنامه‌های موکب انصارالحسین (ع) است.

مقدم کیا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در موکب انصارالحسین (ع) افزود: برپایی نمایشگاه یکی از برنامه‌های فرهنگی است که به این مناسبت در موکب اجرا می‌شود و امسال ویژه حجاب و خانواده خواهد بود، پخش ویدئوهای آموزنده و کوتاه برای خانواده‌ها به ویژه دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند از دیگر برنامه‌های فرهنگی است.

نظر شما