شناسهٔ خبر: 67253827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: زیرساخت‌های لازم برای کاهش تصادفات در لرستان ایجاد شوند

خرم آباد - ایرنا -استاندار لرستان گفت: تمام دستگاه های اجرایی مرتبط باید زیرساخت‌های مورد نیاز را برای کاهش تصادفات در این استان ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در نشست شورای راهبری ترافیک بیان کرد: آموزش‌های لازم باید به مردم ارایه شود و در این راستا رسانه‌ها باید آموزش و فرهنگ سازی لازم را با همکاری پلیس راهور انجام دهند.

وی با بیان اینکه حادثه‌های منجر به فوت درصورت ارایه آموزش‌ها و اطلاع رسانی کاهش می‌یابند، افزود: بیشترین حوادث لرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهند.

استاندار لرستان اظهارکرد: کم توجهی‌ها منجر به حوادث رانندگی می‌شود که اگاهی رسانی و آموزش به راحتی می‌تواند باعث کاهش این آمارها شود.

وی ادامه داد: بخشی از حوادث مرتبط با راهسازی و راهداری است و بخشی نیز نیازمند علامت‌های کنترل کننده مانند دوربین و ایستگاه پلیس است.

شفقت گفت: مصوبات نشست قبلی تا ۱۰ روز آینده بررسی و به روز شوند؛ مواردی که انجام نشده‌اند تذکر جدی خواهند گرفت چراکه جان مردم نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: در راستای حفظ جان مردم هیچ گونه کوتاهی و نواقصی از دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم نصب دوربین در سطح شهرها اظهارکرد: این دوربین‌ها باید برای کنترل حوادث نصب شوند تا در مواقع ضروری هشدارهای جدی صادر شود.

وی بر لزوم ایجاد راه های مورد نیاز در سطح استان تاکید کرد.

نظر شما