شناسهٔ خبر: 67253284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرورت جهاد تبیین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه، گفت: جهاد تبیین به منظور حضور حداکثری مردم و انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب ضروری است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار حساس و مهم هستیم، اظهار داشت: بعد از حادثه دلخراش شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان مجبور شدیم در هشتم تیرماه انتخابات زودهنگام برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: مردم باید حماسه مراسم تشییع شهید رئیسی بزرگوار را با حضور پرشور در انتخابات تکمیل کنند که خاری در چشم دشمنان و سبب یأس و ناامیدی آن‌ها باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد براساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهمتر است.

جلیلیان افزود: سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند. 

وی عنوان کرد: باید براساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون به فصل خدا و به برکت زحمات آیت‌الله رئیسی در دنیا جایگاهی همراه با اقتدار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما