شناسهٔ خبر: 67308398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دمای همدان در هفته پیش رو خیلی گرم نخواهد بود

شهره اکبری

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با اینکه وارد تابستان شده‌ایم اما هفته پیش رو خیلی گرم نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز هم در ساعات بعداز ظهر رشد ابر و افزایش سرعت باد به شکل موقت را شاهد خواهیم بود اما طی بازه زمانی یکشنبه تا دوشنبه شب این افزایش‌ها می‌تواند در بخش‌هایی از شرق و شمال استان عمدتاً شامل بارش‌های به شکل رگبار حتی همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای باشد.

وی با بیان اینکه  بعد از آن مجدد آسمان استان صاف و در ساعات بعد از ظهر صرفا رشد ابر را پیش بینی می‌کنیم، افزود: از نظر تغییرات دمایی امروز نسبت به روز گذشته یک تا دو  درجه افزایش دما را  خواهیم داشت.

زاهدی با اشاره به اینکه از فردا با توجه به ناپایداری‌هایی که در منطقه وجود دارد حتی می‌توان کاهش موقت دما را شاهد بود، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت هفته پیش رو با اینکه وارد تابستان شده‌ایم خیلی گرم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه  در  نیمه دوم هفته جاری  دماهای طی روز ۳۱ تا ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: کمینه و بیشینه ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴  و ۳۳ درجه سانتیگراد بوده است ضمن اینکه شهرستان بهار با ۱۲ درجه  خنک‌ترین و  اسدآباد با ۳۵ درجه  سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان همدان بوده‌اند.

زاهدی یادآور شد: همچنین دیروز در ساعاتی افزایش سرعت باد را داشتیم که در قهاوند و فامنین سرعت باد به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

انتهای پیام

نظر شما