شناسهٔ خبر: 67253209 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خط انتقال جدید شبکه فاضلاب در مرکز شهر اصفهان متصل شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرعامل شرکت آبفای استان از اتمام عملیات اتصال خط قدیم شبکه فاضلاب خیابان فردوسی به خط جدید خیابان کمال اسماعیل و مشتاق، با هدف کاهش حوادث شبکه فاضلاب در مرکز شهر اصفهان خبرداد.

صاحب‌خبر -

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت کاهش حوادث شبکه فاضلاب اظهار داشت: بررسی‌ها حاکی از آن است که با پایان عملیات اتصال خط قدیم شبکه فاضلاب خیابان فردوسی به خط جدید فاضلاب خیابان کمال اسماعیل- مشتاق به قطر ۱۴۰۰ میلیمتر، وقوع حوادث ناشی از فرسودگی شبکه فاضلاب در این منطقه به حداقل می‌رسد.

وی با اشاره به اصلاح و بازسازی پنج کیلومتر خطوط انتقال شبکه فاضلاب به قطر ۱۴۰۰ میلی متر در آبفای منطقه یک اصفهان اضافه کرد: پس از اصلاح خطوط فرسوده انتقال شبکه فاضلاب، این عملیات به منظور حذف شبکه‌های فرسوده فاضلاب در شهر اصفهان انجام گرفت چرا که در سال‌های اخیر وقوع حوادث شبکه فاضلاب در خیابان‌های آبفای منطقه یک و سه اصفهان به دلیل فرسودگی ناشی از قدمت بالای ۵۵ سال بوده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با اجرای این اتصال، فاضلاب بسیاری از خیابان‌های مناطق یک و سه شهر اصفهان از طریق خط انتقال جدید شبکه فاضلاب کمال اسماعیل و مشتاق به تصفیه خانه فاضلاب جنوب و شرق انتقال می‌یابد که این فرایند مسلماً کاهش حوادث شبکه فاضلاب را در خیابان‌های پر تراکم اصفهان به همراه دارد.

خط انتقال جدید شبکه فاضلاب در مرکز شهر اصفهان متصل شد

اکبریان تصریح کرد: هم اکنون بارگذاری بر روی خط کلکتور فاضلاب اجرا شده در خیابان‌های کمال اسماعیل و مشتاق آغاز شده است.

نظر شما