شناسهٔ خبر: 67253104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پورمحمدی در میزگرد فرهنگی:

امروز زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ ایران، اسلام است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فرهنگ زنان و مردان بازیگران اصلی هستند. امروز زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در میزگرد فرهنگی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مهمترین عنصر انقلاب ما عنصر فرهنگ بود. رهبری انقلاب عنصر فرهنگی بود. مهمتر از همه که شاخص برجسته انقلاب ماست رهبری است که باید یک چهره شاخص علمی و فرهنگی باشد. ویژگی اصلی او دانش است که اوج فرهنگ است. کجای دنیا شاخص انتخاب مدیر را دانش و فرهنگ گذاشته‌اند؟

وی افزود: اخلاق، فهم اجتماعی و ویژگی های مدیریتی نیز از دیگر خصوصیات مورد نظر برای مدیران است. ما با فرهنگ کار داریم‌. فرهنگ نقطه قوت اسلام و انقلاب ما در عرصه جهانی و هماوردی است.

وی افزود: در فرهنگ زنان و مردان بازیگران اصلی هستند. امروز زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است. امروز جهان در تلاطم نافهمی جایگاه انسان است.

پورمحمدی تاکید کرد: زن و مرد امروز عنصر فاخر جهان نیست. چون زن و مرد ما امروز در سلطه و حاکمیت سود، لذت، رفاه و جذابیت‌های زودگذر و کوچک است اما زن و مرد ایرانی شاخص‌های متعالی فرهنگ ما قدرت امروز ما در هماوردی فرهنگی و تمدنی است، ما این را نفهمیدیم و نیافتیم.

برچسب‌ها:

نظر شما