شناسهٔ خبر: 67253050 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خری که فرزندخوانده گوزن‌ها شد!

این روزها، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، دست به‌دست شده که نشان می‌دهد خری، سر حال و قبراق، با گله‌ای گوزن درحال زندگی است.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: «مکس فنل» ورزشکار و شکارچی، این ویدئو را ضبط کرده و در شبکه‌ اجتماعی‌اش نوشته: «یک گله مخلوط! من شگفت‌زده شده‌ام و نمی‌توانم از دیدن این صحنه بگذرم. خر، خوشحال و سالم به‌نظر می‌رسد.»

بیش‌تر بخوانید:

صف بلند حلال‌خوری در نیویورک | چرا شهروندان و توریست ها مدت ها برای غذای حلال انتظار می کشند؟

نکته جالب این است که از طریق همین ویدئو، صاحب این خر هم پیدا شده. او می‌گوید ۵ سال پیش، خرش در شمال کالیفرنیا و حین پیاده‌روی، ناگهان از موضوعی ترسیده و پا به فرار گذاشته. او هفته‌ها حتی به کمک هواپیمای بدون سرنشین، دنبال خرش گشته ولی دیگر او را پیدا نکرده است.

نام این خر که حالا معروف شده، «دیزل» است و اینطور به‌نظر می‌رسد که این خر خوشبخت، در گروه گوزن‌ها به فرزندخواندگی پذیرفته شده. در این ویدئو، وقتی گله گوزن‌ها، یکهو به سمت چپ حرکت می‌کنند، دیزل یا همان فرزندخوانده گوزن‌ها هم به سمت چپ می‌رود و پابه‌پای گوزن‌ها می‌دود.

صاحب دیزل، خوشحال است که در این سال‌ها، خر او در خانواده جدیدش، زندگی خوبی داشته و توانسته بدون کمک هیچ انسانی، به زندگی خود ادامه دهد.

نظر شما