شناسهٔ خبر: 67253004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار آستارا بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

مهدی حسین‌نژادی

فرماندار شهرستان مرزی آستارا با تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فرمانداری یک نقش حاکمیتی و بی‌طرفانه دارد و موضوع سلامت و امنیت همواره مورد تاکید است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر سه شنبه، ۲۹ خرداد ماه در نشست شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور امام جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی، بخشداران مرکزی و لوندویل، شهرداران آستارا و لوندویل و همچنین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اردبیل به عنوان مهمان در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و تمام مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید نهایت اهتمام خود را به کار بندند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود، اظهار کرد: تمام مجریان و عوامل اجرایی در سطح شهرستان ملزوم به رعایت مر قانون و عدم جانبداری از جریان‌های سیاسی حاضر در انتخابات هستند و نباید نظرات شخصی را در امور انتخابات دخالت دهند بلکه باید زمینه ساز مشارکت هر چه بیشتر مردم باشند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و توجه به بیانات رهبری در این راستا، افزود: امروز سلایق و علایق گوناگون در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه دولتی مظلوم تر از دولت سیزدهم و شهید رئیسی نداشتیم، گفت: باید با احساس مسئولیت و درایت، انتخابی موثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم که راه شهید جمهور تداوم یابد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل مردم‌سالاری دینی، حکومت ولایی و پشتیبانی مردم است و گواه این حقیقت هم حضور و نقش مردم در انتخابات‌های مختلف و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.

شهاب زاده، افزود: دشمن در صدد ایجاد شکاف بین خدمتگزاران نظام اسلامی و مردم است که البته این نقشه دشمن با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم نقش بر آب شده است.

وی به مدیریت شهید جمهور رئیسی اشاره کرد و گفت: راه شهید جمهور در راستای خدمت به مردم ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، روز ۸ تیرماه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود. شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 انتهای پیام

نظر شما