شناسهٔ خبر: 67252859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شمسایی: دیدار با رهبری برای ما افتخار بود/ برخی از گذشته در فوتسال شیطنت می‌کردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه دیدار با شخص اول مملکت برای همه ما افتخار بود، گفت: برخی‌ با شیطنت‌های خود به فوتسال و ورزش خیانت می‌کنند و این مساله از زمانی که بازی می‌کردم وجود داشت و هنوز نیز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، وحید شمسایی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد و امیدوارم در ادامه، این رشته با اتفاقات خوبی مواجه شود. پس از این قهرمانی، به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم که این افتخار بزرگی برای همه ما بود.

وی ادامه داد: تا اینجا، کارمان را انجام دادیم و موفق شدیم فوتسال ایران را قهرمان آسیا کنیم. به برخی دوستان می‌گویم کینه‌توزی را کنار بگذارند و دست از شیطنت بردارند. متاسفانه افراد خائنی را داریم که به اصطلاح چوب لای چرخ تیم ملی می‌گذارند. اینکه یک نفر به بازیکن ما در اسپانیا زنگ بزند و بگوید تا پول نگرفتی به ایران نیا کار قشنگی نیست یا وقتی ما قهرمان شدیم به جای تبریک به تیم ایران، برای ازبکستان پیام فرستادند واقعا عجیب بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: پیراهن تیم ملی مقدس است، روزی به عنوان بازیکن و امروز به عنوان سرمربی افتخار حضور در این تیم را داشته و دارم، اما این همه کینه‌توزی برای چیست؟

شمسایی تاکید کرد: تمامی برنامه‌ها و کارهایی که باید انجام می‌شد را تمام و کمال در دستور کار قرار دادیم و به فدراسیون هم گزارش کرده‌ایم. حالا دو موضوع مانده که فدراسیون باید در خصوص آن نظر بدهد. یک مورد بحث قرارداد است و دومی به دستیار خارجی باز می‌گردد. بازی‌های دوستانه، وضعیت تمرین تیم ملی و هر آنچه باید از سوی ما باید انجام می‌شد، اجرا گردید و الان منتظر فدراسیون هستیم تا شرایط همکاری مشخص شود. شنبه هفته آینده جلسه داریم و امیدوارم آن چیزی که به سود فوتبال است، رخ دهد. در این رابطه با احسان اصولی حرف‌هایم را زده‌ام و امیدوارم این مسیر، منتهی به اتفاقات خوب شود.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، یادآور شد: درخواست برگزاری ۶ هفته از مسابقات را داده‌ایم.

نظر شما