شناسهٔ خبر: 67251938 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مشاور وزير فرهنگ در امور فرهنگي و ديني: هر يک از ما بايد مبلغ غدير باشيم

صاحب‌خبر -
مشاور وزير فرهنگ در امور فرهنگي و ديني: هر يک از ما بايد مبلغ غدير باشيم
خبرگزاری آریا - نشست بزرگداشت دهه امامت و ولایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و نمایندگان معاونت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای تابعه وزارت فرهنگ برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ‌ در این نشست گفت: ماه ذی‌الحجه به مناسبت عید سعید غدیر و مناسبت‌های دیگری که در این ماه وجود دارد، ماه امامت و ولایت نام گرفته است.
وی افزود: یکی از ماموریت‌های ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرداختن به دهه مبارک امامت و ولایت است که این ایام از ابتدای عید قربان آغاز می‌شود و با تولد امام موسی کاظم (ع)، بعد از روز عید غدیر به پایان‌ می‌رسد.
حجت الاسلام ارباب سلیمانی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان‌ حوزه‌های ستادی حضور دارند و هر بخش آمادگی خود را برای بزرگداشت این ایام تعریف و اعلام کند.
مشاور وزیر فرهنگ ادامه داد: این برنامه‌هایی که در جلسه‌مطرح می‌شود را به عنوان برنامه پیشنهادی با حوزه‌های ذی‌ربط خود درمیان بگذارید تا به عنوان یک برنامه مورد تائید به اجرا در بیاید.
وی اضافه کرد: همین برنامه‌ها در استان‌ها هم‌ باید برگزار شود و با اقدامات‌ وزارت فرهنگ این بزرگداشت در سطح کشوری برگزار شود.
مشاور وزیر فرهنگ در امور فرهنگی و دینی تاکید کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌هایی را به دستگاه‌ها پیشنهاد داده است که ما همین برنامه‌ها را برای حوزه‌های ستادی و استانی ارسال کردیم تا در همین چهارچوب اقدامات خود را عملی کنند.
مشاور وزیر فرهنگ گفت: ما باید مطالعات خود را پیرامون موضوع امامت گسترش و عمق بدهیم، این مطالعات به ما کمک می‌کند که جایگاه ماه ذی‌الحجه را بهتر درک‌ کنیم و برای مناسبت‌های این ماه تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی در پایان تاکید کرد: ما باید خواندن خطبه غدیر را به خانواده‌های خود توصیه کنیم و هریک از ما مبلغ غدیر باشیم.

نظر شما