شناسهٔ خبر: 67251148 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عملیات پهپادی گسترده حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‎ای از حمله پهپادی گسترده به پایگاه توپخانه‌ای و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد، در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به ترور دشمن در شهرک شهابیه، توپخانه متعلق به گردان ۴۱۱ ارتش رژیم صهیونیستی و محل تجمع افسران و نظامیان دشمن را در «نافه زیف» هدف حمله پهپادی قرار داده است.

در بیانیه حزب‌الله که عصر امروز (سه‌شنبه) منتشر شده است، آمده که راکت‌های شلیک شده با دقت به اهداف اصابت کردند و علاوه بر آتش سوزی در محل، تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است.

پیش از این، حزب‌الله لبنان ویدئویی را منتشر کرده بود که در آن پهپاد شناسایی مقاومت لبنان در حال پرواز بر فراز بندر حیفا در شمال اراضی اشغالی است.

این پهپاد با موفقیت وارد حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی شده و پس از تصویربرداری و بدون اینکه توسط ارتش رژیم صهیونیستی رصد شود، با موفقیت به خاک لبنان بازگشته است.

پیشتر رسانه‌های وابسته به مقاومت لبنان خبر داده بودند: گوش به زنگ باشید...«هدهد» با چه چیزی باز می‌گردد.

این پهپاد حزب‌الله از مناطق حساس، مخازن مواد شیمیایی، مخازن نفت و بندر حیفا تصویربرداری کرده و رسانه‌ها می‌گویند این پیام هشداری از طرف مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام

نظر شما