شناسهٔ خبر: 67250493 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گلکسی واچ اولترا سامسونگ واقعی و گرانقیمت است

صاحب‌خبر -

ساعت هوشمند پریمیوم سامسونگ گلکسی واچ اولترا – Galaxy Watch Ultra طراحی منحصربفرد و قیمتی بالا خواهد داشت. این ساعت به‌طور مستقیم به جنگ اپل واچ اولترا 2 خواهد رفت.

بر اساس اخبار جدید منتشر شده از گجت های 2024 سامسونگ، باید رونمایی قریب‌الوقوع از گلکسی واچ اولترا سامسونگ را قطعی دانست! از سوی دیگر احتمالا این پوشیدنی جذاب سامسونگ قیمتی حدودا 700 دلاری خواهد داشت که آن را به رقیبی مستقیم برای اپل واچ اولترا 2 با قیمت 800 دلار تبدیل خواهد کرد.

طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ اولترا سامسونگ

طبق اطلاعات جدیدی که 91Mobiles از ساعت هوشمند پریمیوم سامسونگ منتشر کرده، ظاهر این دستگاه شبیه به تصویر زیر خواهد بود. Galaxy Watch Ultra از یک صفحه نمایش دایره‌ای در داخل قاب مربعی بهره خواهد برد و در قسمت راست، پذیرای سه کلید خواهد بود.

ساعت Galaxy Watch Ultra ساعت Galaxy Watch Ultra

به نظر می‌رسد کلید نارنجی وسط در حقیقت کراون دستگاه باشد که در مقایسه با سایر ساعت‌های سه‌دکمه‌ای اندکی کوچک‌تر است. طراحی این ساعت هوشمند پریمیوم کره‌ای بسیاری حرفه‌ای‌ها را یاد ساعت ده هزار دلاری IWC Andreas Huber خواهد انداخت!

ساعت هوشمند جدید سامسونگ همچنین در دو ترکیب رنگ مشکی/خاکستری و نقره‌ای/سفید و احتمالا با جنس بدنه تیتانیومی معرفی خواهد شد؛ هرچند که در این خصوص هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست.

91Mobiles همچنین گزارش می‌دهد که اندازه قاب ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا سامسونگ 47 میلیمتری باشد و در آن از یک باتری 590 میلی آمپر ساعتی استفاده شود. این ظرفیت باتری اندکی بیشتر از ظرفیت 564 میلی آمپر ساعتی اپل واچ اولترا 2 خواهد بود.

از سوی دیگر انتظار می‌رود که صفحه نمایش این دستگاه توسط لایه‌ای از یاقوت کبود محافظت شود و حداکثر روشنایی 3000 نیت را ارائه دهد. بعلاوه، این ساعت‌ها احتمالا همانند اپل واچ اولترا تا عمق حداقل صد متری ضدآب خواهند بود و استاندارد IP68 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب خواهند کرد.

تصمیم سامسونگ برای حضور در تمامی رده‌های قیمتی ساعت‌های هوشمند

قیمت 700 دلاری گلکسی واچ اولترا آن را به دستگاهی به‌مراتب گران‌تر از مدل‌های دیگر پوشیدنی‌های سامسونگ تبدیل می‌کند. در حال حاضر گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلیمتری گران‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ است که قیمتی 480 دلاری دارد.

گلکسی واچ اولترا گلکسی واچ اولترا

در کنار ساعت پریمیوم گلکسی واچ اولترا، سامسونگ همچنین هفته گذشته از گلکسی واچ FE نیز رونمایی کرد که تنها 200 دلار قیمت داشته و محصولی اقتصادی به شمار می‌رود. به این ترتیب به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در حال آماده شدن برای ورودی تمام‌عیار به بازار پوشیدنی‌های هوشمند و ارائه محصولی جذاب در هر کلاس قیمتی هستند.

Galaxy Watch Ultra سامسونگ در رویداد آنپکد آتی سامسونگ و در کنار محصولاتی چون گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ رونمایی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام گجت هایی که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت منتشر شد گوشی و ساعت هوشمند جدید شیائومی، با ماشین این شرکت ست می‌شوند

نظر شما