شناسهٔ خبر: 67250154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور گسترده در انتخابات پیش‌روی معادلات دشمنان را بر هم می‌زند

ایلام-ایرنا- فرماندار شهرستان ِآبدانان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیرماه نقشه‌های دشمنان را بی اثر و بنیان‌های انقلاب اسلامی را نیز تقویت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد رحمانی" روز سه شنبه در دیدار با جمعی از بانوان فرهیخته شهرستان آبدانان با تشریح اهمیت انتخابات هشتم تیرماه امسال، اظهار کرد: زمان‌شناسی، مسئولیت پذیری و تحلیل درست از جمله تکالیف مهم فردی و اجتماعی مردم و از نیازهای ضروری امروز انقلاب اسلامی است که باعث اتفاق نظر و اتحاد جمعی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به ریشه خباثت و دشمنی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: وضعیت موجود کشور و الزامات داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که همه آحاد و اقشار مردم با عنایت خاص به مؤلفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشند.

فرماندار آبدانان با قدردانی از نقش ارزنده بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی یادآور شد: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در قالب ۶۹ شعبه ثابت و سیار در روز هشتم تیرماه آرای مردم شریف این شهرستان را اخذ خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۱ کیلو متری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

نظر شما