شناسهٔ خبر: 67250064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

ارجاع پرونده مدیران چند مدرسه اهواز به هیات تخلفات اداری

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم‌توجه به آیین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالله حبیبی در حاشیه بازدید از مدارس نواحی اهواز که امروز (۲۹ خردادماه) انجام شد، در خصوص معطل ماندن دانش‌آموزان و خانواده‌ها پشت در مدارس به علت حضور نیافتن به موقع مسئولان مدرسه در محل، ضمن اظهار تاسف بابت عدم اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ارسالی گفت: تعطیلی مدارس یا تاخیر در شروع به موقع و ساعات فعالیت مدارس در شرایط جوی موجود، باعث سرگردانی و عدم رضایت‌مندی اولیا و دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این مساله دقیقا خلاف شعار دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام تحت عنوان «ثبت نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری» است.

حبیبی با حضور بین دانش‌آموزان و تماس با مسئولان اداری برای بررسی درخواست‌ها و رفع مشکلات دانش‌آموزان گفت: تنها علت حضور ما خدمت به دانش‌آموزان است که متاسفانه ساعت‌ها است پشت در بسته آموزشگاه در انتظار حضور مسئولان آموزشگاه هستند.

وی بیان کرد: خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی از وظایف ما است و به هیچ عنوان سهل‌انگاری در این مساله پذیرفتنی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرونده این مدیران برای طی مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

انتهای پیام  

نظر شما