شناسهٔ خبر: 67250033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

بازدید استاندار بوشهر از تقاطع غیر همسطح ورودی شهر گناوه

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر از بازدید استاندار بوشهر از روند عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید امین عارف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر  گفت:  عملیات احداث تقاطع ورودی شهر گناوه با مبلغ اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

عارف زاده افزود: این پروژه شامل ۸۸۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکریزی، ۷۵۰۰ مترمکعب مصالح روسازی، ۱۱۹۰۰۰ مترمربع-سانتیمتر آسفالت، ۱۷۴ تن میلگرد و ۱۱۰۰ مترمکعب بتن بوده و دارای ۱۲ عدد شمع بتنی به ارتفاع ۳۰ متر و قطر ۱/۲ متر و ۷ عدد تیر بتنی به ارتفاع ۱/۵ متر و طول ۲۴ متر است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با حضور در محل کارگاه احداث تقاطع غیرهمسطح شهر گناوه، ضمن بازدید از پروژه، روند شروع عملیات اجرایی این پروژه را مطلوب اعلام و اظهار کرد: امیدواریم پیمانکار پروژه با تسریع در ادامه عملیات اجرایی، بزودی شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه باشیم.

محمدی زاده افزود: احداث باند دوم کمربندی گناوه که از سالیان قبل راکد مانده بود، با تأمین اعتبار مورد نیاز طی دو سال گذشته شتاب قابل قبولی به خود گرفته و در حال حاضر حدود ۶ کیلومتر از این مسیر آسفالت گردیده و ادامه عملیات نیز در دست اقدام است که با تکمیل آن و اتمام عملیات تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه، بزودی شاهد بهره برداری از این دو پروژه خواهیم بود.

در پایان این بازدید استاندار بوشهر به مناسبت عید سعید قربان به هر یک از افراد حاضر در کارگاه یک جلد کلام ا... مجید هدیه داد.   

نظر شما