شناسهٔ خبر: 67249847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در بروجرد برگزار می‌شود

زهره گودرزی

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از برگزاری جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمید آقایی امروز (۲۹ خرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن نشست‌های اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده اقدامات خوبی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بروجرد انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص قرارگاه شهید آوینی، افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در راستای توسعه فرهنگی، فرزندآوری، اجرای جشنواره شعر و هنر، برپایی نمایشگاه و ... در دست اجراست.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی در این شهرستان، بیان کرد: سه نمایش به‌صورت همزمان در حال اجراست که این برنامه‌ها با استقبال مردم همراه شده است. همچنین در حوزه فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت، اقدامات گسترده‌ای انجام شده است و به‌زودی جشنواره ملی شعر طنز با عنوان «قدم نورسیده مبارک» برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهرستان بروجرد با داشتن مفاخر، مشاهیر و هنرمندان فراوان در کشور، جایگاه خوبی دارد که باید با برنامه‌ریزی بتوانیم این جایگاه را تقویت کنیم. همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

آقایی با اشاره به شهادت رئیس‌ جمهور، افزود: با توجه به نزدیکی مراسم چهلم شهدای خدمت، دو اثر موسیقی با کلام رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره استانی استندآپ کمدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد. همچنین جشنواره با موضوعات اجتماعی مانند ازدواج، طلاق و فرزندآوری برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: کارگاه تصویرسازی غدیر در هفته امامت و ولایت و همزمان با جشن‌های عید غدیر برگزار می‌شود. قبل از برگزاری کارگاه تصویرسازی، کارگاه غدیرشناسی با حضور کارشناسان مذهبی برگزار خواهد شد

انتهای پیام

نظر شما