شناسهٔ خبر: 67736438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰۰۰ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در بوشهر امحا شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از امحا فنی یک‌هزار دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد که به شکل چهار هزار قطعه الکترونیکی و ضایعات به فروش رسید.

صاحب‌خبر -

«سید علی عسکری» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: قطعات به فروش رفته شامل «برد»، «آی سی»، «فن» و ضایعات در مزایده های سراسری سازمان اموال تملیکی بوده است.

وی افزود: دستگاه های رمز ارز دیجیتال ضبط شده مستعمل و دارای رده انرژی غیرمجاز فاقد قابلیت مصرف بوده که پس از کارشناسی های لازم به شکل امحا فنی و استفاده از قطعات و ضایعات الکترونیکی در مزایده مطرح شدند.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه امحا فنی شده که در پنج مرحله در مزایده بفروش رسیده است.

بیشتر بخوانید

کلاهبردار حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در بوشهر دستگیر شد

کلاهبرداری اینترنتی با شگرد تخصیص رایگان رمزارز در بوشهر

یکهزارو ۸۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان بوشهر کشف شد

عسکری ادامه داد: ارزش ریالی فروش قطعات امحا شده فنی دستگاه های غیرمجاز رمز ارز در سال جاری، سه میلیارد ریال بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دومین مرحله کالا شامل تجهیزات و ملزومات اداری و بیمارستانی در سال جاری به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر عنوان کرد: این کالاها در ۱۴ ردیف بوده که بیشتر شامل پتو، کولر ، یخچال و لوازم مختلف برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به شمار می رود.

عسکری با اعلام ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالاهای تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری، گفت: ارزش این کالاها در مرحله اول هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما