شناسهٔ خبر: 67249107 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعتراف عضو کنست: کابینه نتانیاهو قادر به تحقق اهداف جنگ نیست

تهران- ایرنا- همزمان با تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، یک عضو کنست (پارلمان) نیز تأکید کرد که کابینه نخست‌وزیر این رژیم نمی‌تواند اهداف جنگی را محقق کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه النشره، «گدعون ساعر» عضو کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم از تحقق اهداف جنگی ناتوان است، خواستار تغییر کابینه شد.

وی گفت: اسرائیل به یک ارتش بزرگ و قوی نیاز دارد حال آنکه کابینه به دنبال تصویب قانون فرار از خدمت نظامی است.

از سوی دیگر «یائیر لاپید» نخست وزیر اسبق و رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، کابینه نتانیاهو را ناتوان و دیوانه خواند و گفت که اپوزیسیون امکانات سرنگون کردن این کابینه را دارد.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و ائتلاف حاکم را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما