شناسهٔ خبر: 67248788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رویداد کتابنوش به ایستگاه پایانی رسید

رویداد چهار روزه کتابنوش در مرحله منطقه‌ای و به ابتکار کارشناسی فرهنگی، هنری آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، از ۱۹ تیر ماه در کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، رویداد کتابنوش در روز پایانی با اجرای دانش آموزان در حال برگزاری است. این رویداد چهار روزه در روز پایانی میزبان سردار فتح اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز و علی مولایی اصل، کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بود.

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، با حضور در این رویداد با اشاره به اهمیت کتابخوانی و مطالعه دانش آموزان در سنین کودکی، خطاب به اولیا و دانش آموزان حاضر گفت: مطالعه کتاب‌های خوب، مایه بزرگی و سعادتمندی ماست. قصه‌های خوب و تمثیل ها، هم سرگرم کننده و هم آموزنده هستند و اگر ما اوقات فراغت خود را با آنها غنی کنیم بسیار فرصت ساز و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به فرهنگ خوب کتاب وقفِ در گردش افزود: کتاب‌ها را بخوانیم و به یکدیگر معرفی کنیم تا در جامعه، کمتر کسی، فرصت مطالعه کتاب‌های مفید را ازدست بدهد.

وی تصریح کرد: ما با امانت دادن کتاب‌های خوب به دوستانمان یک کتابنوش واقعی خواهیم بود، زیرا کتابنوش‌ها علاوه بر اینکه به غذای روح خود اهمیت می‌دهند، این عادت پسندیده را نیز دارند که به فکر خوراک رساندن به فکر و روح دیگران هم باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: این روحیه ارزشمند مسئولیت پذیری در کتابنوش هاست که باید تقویت و در مدارس بکارگیری شود تا هرچه بیشتر و با کیفیت تر، توفیقات لازم در جامعه به دست آید.

گفتنی است، رویداد چهار روزه کتابنوش در مرحله منطقه‌ای و به ابتکار کارشناسی فرهنگی، هنری آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، از ۱۹ تیر ماه در کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد و امروز ۳۰ تیر ماه در آخرین روز قصه گویی دانش آموزان، صبح و بعد از ظهر، پذیرای کتابنوش‌های پایه چهارم تا ششم مدارس دخترانه هستند.

نظر شما