شناسهٔ خبر: 67248204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با هدف ایجاد هم‌افزایی در اتمام پروژه؛

نمایندگان مجلس از پروژه توسعه کتابخانه عمومی شهید کشوری کیاکلا بازدید کردند

نمایندگان مردم شریف شهرستان های قائمشهر،جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار شهرستان از روند اجرای پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه عمومی شهید کشوری شهرستان سیمرغ بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، به منظور هم‌افزایی در اتمام پروژه توسعه کتابخانه شهید کشوری شهرستان سیمرغ، علی کشوری و عمران عباسی، نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به همراه لهراسب رحمتی بهمنانی، فرماندار شهرستان سیمرغ و مصطفی فضلی قادیکلایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیمرغ، عصر شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در کیاکلا از روند اجرای پروژه کتابخانه شهرستان بازدید کردند.

علی کشوری با اشاره به اهمیت ترویج کتابخوانی و نقش به سزای کتابخانه‌های عمومی در پرورش نسلی کتابخوان، کتابخانه عمومی شهید کشوری کیاکلا را یکی از ارکان فرهنگی شهرستان نام برد در ادامه افزود: ما درشهرستان سیمرغ بعد از اتمام این پروژه باید از ظرفیت‌های دیگری استفاده کنیم تا فضای فرهنگی این شهرتان را گسترش دهیم.

کشوری در ادامه افزود: برنامه‌های زیادی در کتابخانه‌های عمومی در سال‌های پیشین اجرا شد که قدردان تلاشگران این عرصه هستیم اما باید این فرهنگ به نحوی اجرایی شود که کتابخوانی یک عادت روزانه شود.

عمران عباسی نیز با تأکید براهمیت نقش کتاب در پیشرفت و تعالی زندگی افراد گفت: کتابخانه جایگاهی امن برای پرورش افکار مثبت و آینده‌ساز خواهد بود.

نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه کتابخانه عمومی شهید کشوری کیاکلا ضمن تأکید بر لزوم تکمیل آن، در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز برای بهره‌برداری این پروژه تا پایان سال جاری قول مساعدت دادند.

نظر شما