شناسهٔ خبر: 67336943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق

 خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن اسلامی است

خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

 خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم تحلیف و سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، خدمت سربازی را افتخاری بزرگ و وظیفه مقدس برای هر ایرانی دانست و گفت: سربازان غیور وطن با تعهد و از خود گذشتگی در سنگر‌های میهن اسلامی، حافظان امنیت و آرامش ملت ایران هستند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی افزود: خدمت مقدس سربازی، فرصتی ارزشمند برای کسب مهارت‌های مختلف، تعامل با افراد جامعه و تقویت روحیه نظم پذیری در زندگی است.

وی سربازان را یکی از عناصر ایجاد نظم و امنیت داخلی برشمرد و تصریح کرد: کارکنان وظیفه ارتش، دوشادوش سایر نیرو‌های نظامی نقش بسزایی در ایجاد و حفظ امنیت داخلی کشور ایفا می‌کنند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه خدمت سربازی یک وظیفه قانونی و تعهدی قبلی است گفت : سربازان با حضور در میدان‌های مختلف از جمله عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی نقش سربازان را در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حیاتی توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری، در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و این دستاورد‌ها بدون تلاش و فداکاری سربازان میهن اسلامی به دست نیامده است.

در انتهای این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

نظر شما