شناسهٔ خبر: 67248131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار لرستان؛

توسعه کشاورزی اولویت اول اقتصاد لرستان است

استاندار لرستان گفت: توسعه و رونق کشاورزی اولویت اول اقتصاد لرستان است.

صاحب‌خبر -
توسعه کشاورزی اولویت اول اقتصاد لرستان استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه شورای اداری اولویت اصلی را توسعه اقتصادی در استان دانست و گفت: اقتصاد کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن از اولویت‌های اصلی و محور توسعه استان است.
 
ابوطالب شفقت اقتصاد گردشگری و صنعتی را دیگر محور‌های توسعه اقتصاد لرستان برشمرد و افزود: ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی، قرارگیری در محور مواصلاتی شمال به جنوب در راستای توسعه گردشگری و ظرفیت‌های معدنی و صنایع تبدیلی در راستای توسعه صنعت لرستان حائز اهمیت هستند.
 
 وی مسائل فرهنگی و اجتماعی را دیگر محور توسعه‌ای در لرستان علاوه بر اقتصاد قلمداد کرد و گفت: جامعه استان به عنوان یک جامعه دینی و تمام شیعی و همچنین آمار بالای شهدای این خطه نشان از یک ظرفیت مهم در این حوزه دارد که باید حفظ شود.
 
استاندار تأکید کرد: علیرغم همه ظرفیت‌های موجود در استان، نارسایی‌هایی از جمله مدیریت انرژی، حمل و نقل و راه‌های مواصلاتی مختلف وجود دارد که ترمیم آنها موجب توسعه ظرفیت‌ها خواهد شد.
 
وی در پایان بر ایجاد شور و نشاط در جامعه به منظور مشارکت بالا در انتخابات و برگزاری باشکوه آن تأکید کرد و گفت: باید با همکاری و همراهی دست به دست هم بدهیم تا شرایط حضور پرشور مردم فراهم شود.

نظر شما