شناسهٔ خبر: 67159917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به زودی؛

افتتاح ۷۲ طرح کشاورزی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از افتتاح ۷۲ طرح در هفته جهاد کشاورزی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۷۲ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است. به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، در دولت سیزدهم ۴۶۰ طرح در بخش کشاورزی استان به بهره‌برداری رسید.

شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۵۰ واحد غیر فعال بخش کشاورزی استان به چرخه تولید بازگشت، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده امسال شاهد رکورد‌های بی سابقه ای در حوزه غلات، دانه‌های روغنی، گوشت مرغ و شیلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان هم در این دیدار با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: بعد از انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب به عنوان فردی دوراندیش جهاد کشاورزی را برای عمران و آبادی و تأمین محصولات غذایی مردم تأسیس کردند و اکنون کشورمان از نظر تنوع محصولات کشاورزی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از نمایندگان مجلس خواست از بخش کشاورزی به طور ویژه حمایت کنند، چون ارتزاق بسیاری از افراد در همین حوزه است.

وی همچنین خواستار برقراری عدالت در توزیع ماشین آلات کشاورزی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم ایران با حضور خود پای صندوق‌های رأی و آفریدن حماسه‌ای دیگر عشقشان به شهید جمهور را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

<div id="video-display-embed-code_11213749"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258455/11213749?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما