شناسهٔ خبر: 67247966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد

تعیین تکلیف آزادسازی اراضی نظامی واقع در رینگ چهارم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پیرامون احداث رینگ چهارم تاکنون جلسات مختلفی با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است و تعیین تکلیف آزادسازی اراضی نظامی واقع در رینگ چهارم در محدوده این منطقه با حضور مقام ارشد نظامی انجام شد.

صاحب‌خبر -

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه تملک و آزادسازی اراضی نظامی متعلق به ارتش در مسیر رینگ چهارم اظهار کرد: پیرامون احداث رینگ چهارم تاکنون جلسات مختلفی با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به اینکه قسمتی از اراضی مشخص شده برای احداث رینگ چهارم در محدوده اراضی نظامی متعلق به ارتش است، جلسه‌ای با حضور امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری برگزار و مقرر شد نسبت به تعیین تکلیف روند تملک و آزادسازی این اراضی هرچه سریع‌تر اقدام شود.

تعیین تکلیف آزادسازی اراضی نظامی واقع در رینگ چهارم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر تعیین تکلیف روند آزادسازی اراضی نظامی واقع در مسیر رینگ چهارم، موضوعاتی همچون انتقال اسناد و مدارک اراضی خدماتی شهرک ولی‌عصر و صدور پایان‌کار ساختمان‌های احداث شده بلندمرتبه توسط ارتش نیز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما