شناسهٔ خبر: 67247851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان:

همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در نخستین جلسه هماهنگی همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت از برگزاری این رویداد بین المللی در نیمه اول مهرماه امسال به میزبانی کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در نشست اعضای کمیته اجرایی همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه که در دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد، می‌توانیم همایشی فاخر و در شان سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار نماییم.

دبیر علمی همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت به همکاری، مشارکت و هم افزایی تمام دانشگاه‌های استان کرمان در برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: این رویداد در محور‌های: اربعین و فرهنگ مقاومت؛ اربعین، حقوق و روابط بین‌الملل؛ اربعین و اقتصاد؛ اربعین، معنویت، اخلاق و سلامت؛ اربعین، فرهنگ، هنر و رسانه؛ اربعین و تمدن نوین اسلامی؛ اربعین و فرهنگ انتظار، از بعد علمی به موضوع اربعین و مقاومت می‌پردازد.

وی افزود: مقرر شده است دبیرخانه کمیته علمی این همایش در دانشگاه شهید باهنر و دبیرخانه اجرایی آن در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مستقر باشند.

نظر شما