شناسهٔ خبر: 67387744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشند 

محمدعظیم آتش‌پنجه

استاندار هرمزگان به تمامی اعضاء ستاد  انتخابات تأکید داشت فرمایشات مقام معظم رهبری، دستورالعمل ما بعنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشیم.

صاحب‌خبر -

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز چهارشنبه ۶تیرماه، در نشست ستاد انتخابات استان گفت: امروز همه مردم چه در روستاها چه در شهرها از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و در دولت سیزدهم باتوجه به اعتقادات و دقتی که رییس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمامی حوزه‌ها اتفاق افتاده بویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود.

استاندار هرمزگان مؤلفه صیانت از رأی مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضاء ستاد تأکید داشت: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید؛ فرمایشات مقام معظم رهبری دستورالعمل ما به‌عنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشیم.

دوستی به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات معظم له، اشاره داشت و افزود: اعتقاد رییس جمهور شهید در تمامی امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تأکید داشتند و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

نماینده عالی دولت درهرمزگان، عدم دخالت در فرآیندهای انتخابات و حرکت براساس راهبردها ابلاغی را محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو دانسته و ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری بوده بویژه در روستاها و جزایر بطوریکه در ابتدای دولت فقط یک سایت G5  داشتیم و الان ۶۷ سایت داریم و تمام جزایر به فیبر نوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات  فرآیند انتخابات را  تسهیل کرده است. 
 
به گزارش ایسنا، در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان، کمیته‌های مختلف و فرمانداران به ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پرداختند.

انتهای پیام 

نظر شما