شناسهٔ خبر: 67247645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سازماندهی ۱۱ هزار عوامل اجرایی انتخابات در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرماندار شهرستان ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان ارومیه از ۵۴۳ صندوق اخذ رای در انتخابات سال گذشته به ۵۶۱ شعبه افزایش یافت.

غلامحسین عماری گفت: در این دوره از انتخابات تعداد شعبات اخذ رای شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رای در انتخابات سال گذشته به ۲۹۵ شعبه افزایش یافته و همچنین شعبات نهایی شده در روستا‌های بخش مرکزی به ۱۲۱ شعبه و در بخش سیلوانا به ۴۳ شعبه و در بخش صومای برادوست به ۳۵ شعبه و در بخش نازلو به ۴۱ شعبه و در بخش انزل به ۲۶ شعبه افزایش پیدا کرده است و در مجموع ۱۸ شعبه اخذ رای نسبت به انتخابات مجلس دوازدهم افزایش یافته و در نهایت ۵۶۱ شعبه اخد رای توسط هیات اجرایی شهرستان تایید شده است.

ویی افزود: در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای مناطق شهری و عمدتا روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارند، تدارک دیده شده است.

طبق گفته فرماندار اورمیه در هر شعبه بین پانزده تا بیست نفر جهت اخذ رای در روز انتخابات حضور خواهند داشت و در مجموع این انتخابات در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

نظر شما