شناسهٔ خبر: 67247389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستورالعمل‌های اجرایی رسانه‌های خوزستان در انتخابات تدوین شد

اهواز - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرایی رسانه‌های استان در انتخابات تدوین شد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی داده‌های لازم را برای تبیین خدمات نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

صاحب‌خبر -

مجید منادی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی دولت با هدف بررسی نهایی و آماده‌سازی دستگاه‌های اجرایی در بعد رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های استان با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده، حرکت خود را در جهت حضور حداکثری مردم و مشارکتی پرشور، آغاز کرده‌اند، تبین وظایف شورای اطلاع رسانی در استان و شهرستان‌ها را از جمله موارد مهم تاکید شده در این نشست عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: فرمانداران نقش اصلی را در برگزاری انتخابات دارند و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در این فضا وظایفی را بر عهده دارند آمادگی لازم را داشته باشند و بر اساس دستورالعمل‌هایی که در حوزه رسانه‌ایی و فرهنگی و مجازی ابلاغ و آماده شده است، عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی معاونت سیاسی استانداری نشستی روز سه شنبه به شکل برخط با فرمانداران شهرهای مختلف برگزار می‌شود که دستورالعمل‌ها تبیین خواهد شد.

منادی تشریح خدمات دولت سیزدهم و شهید جمهور را از دیگر موارد مهم مطرح شده در شورای اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: شخص آیت الله رییسی نگاه ویژه به استان خوزستان داشتند که موجب رفع برخی مشکلات قدیمی و دیرینه این استان شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان تاکید کرد: لازم است تمام مسئولان و مدیران که در این فرآیند خدمت‌رسانی کردند اطلاعات لازم را در این مدت در اختیار رسانه‌های دلسوز و متعهد و فضای مجازی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید خلا اطلاعات برای رسانه‌ها در جهت ارائه عملکرد دولت وجود داشته تصریح کرد: اطلاعات و آمار باید به شکل دقیق در اختیار این عزیزان قرار بگیرد و با امیدآفرینی در میان مردم، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما