شناسهٔ خبر: 67246835 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

جوایز خرداد ماه صرفه‌جویی در مصرف برق اعلام شد

مشترکان صنعت برق اگر در خردادماه در مصرف برق ۱۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند، مشمول دریافت جایزه خواهند شد که بر اساس قرعه‌کشی اهدا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، امسال شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) باهدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه در مشترکان صنعت برق اقدام به راه‌اندازی پویشی با نام باانرژی کرده است.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ba-energy.ir/ در این پویش شرکت کرده و با عمل به موارد مطرح شده مشمول دریافت جوایز شوند.

مشترکان صنعت برق اگر در خردادماه ۱۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند می‌توانند یکی از این جوایز را به دست آورند.

برای خردادماه ۱۵ خودرو به‌عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که به‌قیدقرعه به مشترکانی که رعایت مصرف داشته‌اند تعلق خواهد گرفت.

همچنین ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیونی هم برای مشترکانی که رعایت کنند در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این در خردادماه مشترکان می‌توانند به‌قیدقرعه از یک هزار و ۵۰۰ جایزه ۱۰ میلیون‌تومانی برخوردار شوند.

همچنین پانزده هزار جایزه یک‌میلیون‌تومانی هم برای مشترکان در ماه خردادماه در نظر گرفته شده است که به‌قیدقرعه به مشترکان تعلق خواهد گرفت.

سخنگوی صنعت برق روزهای اخیر با بیان این که از امروز ۲۶ خردادماه به بعد وارد فاز اهدای جوایز می‌شویم که دراین‌خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: مشترکان در مناطق جنوبی کشور می‌توانند با خاموش‌کردن کولرگازی اضافه و یا تنظیم دما روی ۲۴ درجه، در این پویش مشارکت کنند.

رجبی مشهدی ادامه داد: در سایر مناطق نیز مشترکان می‌توانند با نصب سایبان روی کولر، تعویض پوشال‌ها و استفاده از دور کند کولر آبی، در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: با مشارکت در این طرح هموطنان از کنتورهای خودعکس گرفته و به‌صورت هفتگی در برنامه کاربردی باانرژی بارگذاری می‌کنند و در کنار شرکت در قرعه‌کشی، از جوایز هفتگی شامل اینترنت رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما