شناسهٔ خبر: 67246741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان - اکونیوز

اقتصاد ایران: همدان-معاون امورفرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای منویات رهبری برای استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه همه ساله همزمان با ایام تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی به همت اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان استفاده از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه و آشنایی کودکان و نوجوانان و انس با فضای معنوی بقاع را از اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: طرح نشاط معنوی امسال نیز همزمان با سراسر کشور بقاع متبرکه شاخص استان همدان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در ۲۸ بقعه متبرک و شاخص استان خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام این طرح از ۱۷ خرداد ماه در مراکز بقاع متبرکه، مراکز افق بقاع و ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان شروع شده و تا ۵ تیر ماه ادامه دارد.

حسینی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با حضور ۳۵ مبلغ بومی و اعزامی شامل ۳۰ مبلغ بومی و ۵ مبلغ اعزامی از قم برگزار می‌شود افزود شروع کلاس‌ها از ابتدای تیر بوده و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.

وی کلاس‌های طرح نشاط معنوی را شامل، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، هنری و… برشمرد و ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و اردویی از برنامه‌های جانبی کلاسهای اوقات فراغت در طرح نشاط معنوی است.

نظر شما