شناسهٔ خبر: 67246730 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نیکزاد: طرح تعیین تعداد اعضا کمیسیونها به رای گذاشته می شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است یک طرح دو فوریتی داده شود و اگر صحن بپذیرد، کمیسیون قضایی به ۱۲ نفر برسد و حداقل و حداکثر کمیسیون های دیگر به ۱۵ الی ۲۵ نفر برسد. نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است یک طرح دو فوریتی داده شود و اگر صحن بپذیرد، کمیسیون قضایی به ۱۲ نفر برسد و حداقل و حداکثر کمیسیون های دیگر به ۱۵ الی ۲۵ نفر برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: هیئت رئیسه پس از امتیاز و رتبه‌بندی باید نسبت به تکثیر و توزیع گزارش کمیسیون ‌ها اقدام کند. امتیاز نمایندگان برای کمیسیون ها هنوز منتشر نشده است و برخی کمیسیون ها به دلیل درخواست بالا، تا ۲۵ نفر دارد بسته می‌شود درحالی که کمیسیون های فرهنگی و قضایی متقاضی کمتری دارد.

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه امروز را به عهده داشت در پاسخ به رسایی گفت: قرار است یک طرح دو فوریتی داده شود و اگر صحن بپذیرد، کمیسیون قضایی به ۱۲ نفر برسد و حداقل و حداکثر کمیسیون های دیگر به ۱۵ الی ۲۵ نفر برسد. این مشکلات را در مجلس گذشته نیز داشتیم.

انتهای پیام

نظر شما