شناسهٔ خبر: 67246435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عبدالعلی‌زاده: پزشکیان آنچه را که هست ارائه می‌دهد

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه وی سعی دارد آنچه را که هست ارائه دهد، گفت: ابتکارهای پزشکیان در تحول و تغییر برنامه ریزی و نظام اجرایی خواهد بود و او اعتقاد دارد که برنامه های موجود در کشور واقعی نیست. رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه وی سعی دارد آنچه را که هست ارائه دهد، گفت: ابتکارهای پزشکیان در تحول و تغییر برنامه ریزی و نظام اجرایی خواهد بود و او اعتقاد دارد که برنامه های موجود در کشور واقعی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، نشست خبری علی عبدالعلی‌زاده، رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان امروز در ستاد مرکزی برگزار شد. 

عبدالعلی‌زاده، در این نشست گفت: همه ستادهای استانی و شهری تشکیل شده و در حال فعالیت هستند. علاوه بر ستاد جبهه اصلاحات، اصول گرایان هم فعالیت هایی دارند. تا به الان ۶ استان کشور برای مجوز اقدام کردند و مشغول تبلیغات هستند. 


وی در خصوص سوال سفر های استانی پزشکیان گفت: پزشکیان یک سفر کوتاه به قم داشتند. برنامه سفر پیش بینی شده برای ایشان استان های اصفهان سنندج شیراز مشهد و تبریز است. 


وی در خصوص برنامه های این ستاد گفت: یکی از برنامه های ستاد دیدار پزشکیان با جمع و گروهی از اقشار ، اقوام های مختلف و ... هستند. حال این دیدار ها به دلیل صرفه جویی در وقت تا به الان در استان تهران برگزار شده است. دیدار ها به صورت روزانه است. 

عبدالعلی زاده با اشاره به فضای مجازی گفت: خوشبختانه فضای مجازی بستری مناسبی است که بتوان معرفی دقیق تر و آشنایی بهتری شکل گیرد. بخشی از گروه های مجازی انتخاب شده ما به ابهامات نیز در این بستر پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد:  پزشکیان سعی دارد آنچه را که هست ارائه دهد. من ایشان را از سال ۱۳۵۴ از محیط دانشگاه میشناسم. ایشان یک فرد ،کاملا یک چهره است. عین آن واقعیتی که هست بیان می‌کند.

 وی هر بار با بیان این جمله که به هیج وجه برای من سنگ اضافه نگذارید هر آن چه هست بگویید، گفت: زیاده گویی ۱۵ روزه بار ۴ ساله دارد. پس باید وعده ای داد که بتوان به آن عمل کرد. برای تحقق وعده های وی یک سری برنامه ها پیش بینی شده مانند برنامه هفتم و بودجه ها و... اما یک تفاوت بزرگ پزشکیان از دیگر کاندیداها، ابتکارهای وی در تحول و تغییر برنامه ریزی و نظام اجرایی خواهد بود.

عبدالعلی زاده گفت: وی معتقد است که برنامه های موجود واقعی نیست. تا الان ۸۰ هزار برنامه های ناموفق وجود دارد که برنامه های گذشته بیشتر برنامه های عمرانی هستند نه برنامه های توسعه . توسعه امری فراتر است. توسعه دگرگونی درون هر انسان است. تا انسان هه دیدشون به سمت توسعه نباشد توسعه اتفاق نمی‌افتد. 


رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان با تاکید برایتکه توسعه به کمک مردم و دولت اتفاق می افتد، گفت: در برنامه ها هیچ سخن و نشانه ای در طرح ها و برنامه بخش خصوصی ارائه نشده‌، حتی یک طرح مردمی ارائه نمی‌شود. تغییر در برنامه های بودجه ها و پروژه ها باید به صورت دقیق اشاره و بعد اعمال شود. همان طور که دولت نگران بخش مختلف است بايد نگران بخش خصوصی نیز باشد.
خصوصی سازی واقعی و جلوگیری از خصولتی ها است‌. 

عبداالعلی زاده یکی از برنامه های پزشکیان را اصلاح قوانین برنامه دولتی به قوانین بودجه دولتی و خصوصی اعلام کرد و گفت: پیگیری جدی برنامه های بخش خصوصی در دستور کار خواهد بود.


وی گفت: بر طبق نظرسنجی های انجام شده تا به اکنون قالیباف رقیب اصلی پزشکیان است. البته اين نظرسنجی ها تا دقیقه آخر امکان تغییر دارد.

عبدالعلی‌زاده در خصوص قشر خاکستری در مشارکت در انتخابات گفت: هنوز شور انتخاباتی کامل نشده است. هر کس بتواند کلیدواژه‌های آرای خاکستری رو به کار ببرد، می‌تواند آرا را جذب کند. امیدواریم درصد مشارکت تا ۶۰ درصد برسد. با وعده های توخالی نمی‌توان امیدوار مشارکت قشر خاکستری بود. 


وی  عنوان کرد: امروزه ما در دهکده جهانی زندگی میکنیم.در همچنین فضایی مگی می‌شود گفت ما می‌خواهیم خودمان باشیم؟ هر کشور حداقل با ۲ الی ۳ کشور قدرتمند تر در حوزه های مختلف شراکت بلند مدت دارد.

عبدالعلی زاده با تاکید بر اینکه ما باید به یک برنامه برسیم که بتوانیم انزاو تحمیلی را ترک کنیم، گفت: راه نجات این کشور بالا بردن آگاهی مردم است. مهم ترین مشکل مردم این است که آگاهی کمی دارند. آگاهی قدرت تجزیه تحلیل داده ها برای گرفتن تصمیم گیری درست است. 


انتهای پیام/

نظر شما