شناسهٔ خبر: 67246419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حسینی‌کیا: مردم رئیس جمهوری کارآمد و ولایی انتخاب کنند

منیرسادات سیدرضا

نماینده سنقر در مجلس گفت: مردم در انتخابات فردی را انتخاب کرده که رئیس جمهوری کارآمد و ولایی و ادامه دهنده مسیر شهید آیت الله رئیسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم در انتخابات ۸ تیرماه با حضور حداکثری خود دل رهبری عزیز را شاد کند و فردی را انتخاب کرده که رئیس جمهوری کارآمد و ولایی و ادامه دهنده مسیر شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی باشد.

وی در ادامه با انتقاد از قطعی برق چاه های کشاورزی و با تاکید بر لزوم چاره اندیشی گفت: امروز اگر نتوانیم برق را درست مدیریت کنیم فردا برق خانگی هم قطع خواهد شد.

حسینی کیا در تذکر به وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بانک‌ها به تکالیفشان عمل نمی کنند؛ به طوری که برای وام‌های خرد و تکلیفی هم مبلغی پرداخت نمی‌شود. باید به طور جدی ورود پیدا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ در تذکر دیگری گفت: پرداخت به موقع پول گندم به کشاورزان ضروری است؛ کشاورزان نباید همیشه نگران و ناراحت باشند و دغدغه این را داشته باشند که مطالباتشان به موقع پرداخت شود. کشاورزان در حال تحویل گندم هایشان هستند اما بابت پرداخت مطالباتشان نگرانند.

انتهای پیام

نظر شما