شناسهٔ خبر: 67246263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

به‌دنبال افزایش مشارکت عمومی در انتخابات هستیم

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی از تولید و انتشار محتواهایی با مضمون دستاوردهای دولت سیزدهم و با هدف امیدآفرینی و ترویج تفکر «ما می‌توانیم» خبر داد و گفت: سعی ما در افزایش مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ثریا منصوری، امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی همه ما را متأثر و شوکه کرد و بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، برگزاری انتخابات زودهنگام در دستور کار وزارت کشور و استانداری‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هشتم تیر شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری خواهیم بود، تصریح کرد: از روزهای گذشته مردم در حال رصد اخبار و مناظره‌ها هستند تا با ارزیابی درستی از اطلاعات، نسبت به انتخاب گزینه اصلح و رئیس‌جمهوری فعال و کارآمد اقدام کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان خراسان‌جنوبی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی هم‌زمان با تشکیل نخستین جلسه ستاد انتخابات، در سوم خرداد فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون اقداماتی در راستای اهداف و برنامه‌های این کمیته، با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های ستاد انتخابات، اقدامات کارگروه تولید محتوا نیز با رویکرد افزایش مشارکت، انتخاب اصلح و تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار است.

منصوری از تولید و انتشار محتواهایی با مضمون دستاوردهای دولت سیزدهم و با هدف امیدآفرینی و ترویج تفکر «ما می‌توانیم» خبر داد و افزود: سعی ما در افزایش مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره اهمیت اطلاع‌رسانی در انتخابات و تبیین منویات رهبر معظم انقلاب و نقش مردم در مشارکت انتخابات، افزود: تمرکز ما بر حوزه جوانان و حضور رأی اولی‌ها در انتخابات هم بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان خراسان جنوبی از برگزاری جشن تکلیف سیاسی و راه‌اندازی پویشی برای حضور رأی اولی‌ها در انتخابات خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه مدیران شهرستانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی هم برگزار شده است.

وی افزود: ارتباط‌گیری مؤثری هم در حوزه مشارکت مردم با رسانه‌های استان صورت گرفته تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

منصوری درباره اقدامات انجام گرفته برای فضاسازی محیطی گفت: با کمک شهرداری‌ها فضاسازی شهری انتخابات در حال انجام است و از ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری، بیلبوردها و تاکسی‌ها هم در این زمینه استفاده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: مردم می‌توانند انتظارات و پیشنهادات خود را در زمینه انتخابات از طریق فضای مجازی و در بستر پیام‌رسان ایتا به نشانی sko_۲ir بفرستند.

نظر شما