شناسهٔ خبر: 67245894 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

برگزاری سی و دومین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

سی ودومین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان اصفهان با عنوان (امیرالمومنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی) به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور ۶۸ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۵۷ نفر، ۲۸ خرداد ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس نیوز، سی و دومین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان اصفهان با عنوان (امیرالمومنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی) به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور ۶۸ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۵۷ نفر، ۲۸ خرداد ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

نظر سنجی این پویش که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای تمام رده‌های سنی همراه بود، رضایتمندی ۸۹ درصدی شرکت کنندگان را نشان داد.
در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مطالبی را در خصوص راه‌های غلبه بر استرس در محیط کار، خانه و شادی و نشاط در بین خانواده‌ها و از بین بردن منیت در روابط روزمره برای حاضرین ارائه کرد

وی گفت: اهمیت به کارکنان باعث احساس خودباوری در بین افراد می‌شود و در نتیجه احترام متقابل، محبت، صداقت و اعتماد را به همراه دارد. دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد دوستی و همدلی در بین محیط خانواده و جامعه خواهد شد که اکثر ما در زندگی ماشینی و مجازی امروزه به آن احتیاج داریم.. برگزاری اینگونه برنامه‌ها و دورهمی‌ها در شرکت باعث آشنایی افراد با رسوم، فرهنگ‌ها و علایق افراد با یکدیگر می‌شود.

مجید مویدی، شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ضمن تشکر از مدیریت عالی شرکت و مدیریت روابط عمومی و زحمت کشان عرصه تولید گفت: تنوع و اجرای برنامه‌های جشن دورهمی امشب متناسب با اعیاد سعید قربان و عید غدیر خم بود، محل اجرای جشن از نظر نظافت بسیار خوب، برخورد برگزارکنندگان با مدعوین بسیار محترمانه و در شأن و منزلت شرکت عظیم ذوب آهن و شایسته قلمداد گردید، امیدوارم اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری که در نشاط و سلامت روح و روان خانواده بزرگ و زحمت کش ذوب آهن بسیار موثر است محدود به اعیاد نباشد.
محمد کاظمی شاغل در مدیریت کوره بلند با تشکر از برگزارکنندگان گفت: اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی کارکنان آن مجموعه می‌باشد و تکریم خانواده‌ها باعث حس ارزشمندی در بین کارکنان می‌شود لذا این احساس متقابلا به خود سازمان برمی گردد.

محسن صفری، شاغل در مدیریت فولادسازی با ۱۵ سال سابقه در شرکت گفت: برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود، تاثیر این جشن‌ها در کانون گرم خانواده به وضوح قابل مشاهده است.

امید اسپنانی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق گفت: از مدیریت‌های مرتبط در برگزاری این جشن دورهمی تشکر می‌کنم. برنامه‌ها بسیار شاد و متنوع بود امیدوارم همیشه تداوم داشته باشد تا سایر همکاران نیز استفاده نمایند.

حسن نصوحی، شاغل در مدیریت انرژی (نیرو حرارت): برنامه‌ها بسیار شاد و متنوع بود، برگزاری این دورهمی‌ها برای ارزش بخشیدن به جایگاه خانواده امری ضروری است. امیدوارم پرشورتر و با قوت برگزار و تداوم داشته باشد. شرکت در این برنامه‌های شاد می‌تواند تاثیر و انگیزه بالایی در روحیه پرسنل برای کارایی بیشتر در سازمان داشته باشد.

محمد علی مرادی، شاغل درمدیریت نورد ۶۵۰ با تشکر از برگزار کنندگان جشن دورهمی گفت: امشب در کنار خانواده شبی به یاد ماندنی را سپری نمودیم، شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایجاد صمیمیت و روابط اجتماعی خوب در بین کارکنان و خانواده‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری :

نظر شما