شناسهٔ خبر: 67245571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور نماینده وزیر بهداشت در بیمارستان قائم رشت

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به فوت هشت نفر از بیماران بیمارستان قائم رشت گفت: نظریه نهایی درباره فوت این جانباختگان توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود و باید از هر گونه گمانه زنی در این خصوص پرهیز گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از بیمارستان قائم رشت که بامداد گذشته دچار حریق شده بود، اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت به گیلان آمدم تا از نزدیک وضعیت وضعیت بیماران و مصدومین حریق بیمارستان خصوصی قائم رشت باشم.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه وقوع حریق، 118 بیمار به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند، گفت: طبق پیگیری‌هایی که بعد از حضورم در گیلان انجام دادم خوشبختانه وضعیت بیماران بستری شده دارای ثبات بوده و بیماری با وضعیت وخیم نداریم و ادامه کار درمانی برای آن‌ها در حال انجام است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه هشت تن از بیماران در زمان وقوع حریق، به علت دود گرفتگی و عوارض ناشی از آتش سوزی جانشان را از دست دادند، افزود: نظریه نهایی درخصوص فوت این جانباختگان توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود و باید از هرگونه گمانه زنی در این خصوص پرهیز شود. 

کریمی با بیان اینکه این بیمارستان یک بیمارستان خصوصی بوده که تاییدیه‌های آتش‌نشانی و ایمنی و پروانه بهره‌برداری را داشت، تصریح کرد: بررسی‌های تکمیلی توسط دستگاه قضا و دادستانی در حال انجام است که بعد از انجام تحقیقات و مراحل قانونی، گزارش‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید. 

انتهای پیام/.

نظر شما