شناسهٔ خبر: 67244914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گنبدکاووس :

ذبح و توزیع بیش از ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین برای نیازمندان گنبدی

عباسعلی قربانی گفت: در سه روز ایام عیدقربان بیش از ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

ذبح و توزیع بیش از ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین برای نیازمندان گنبدی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ عباسعلی قربانی مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گنبدکاووس در مراسم افتتاح قربانگاه کمیته امداد گنبدکاووس واقع در کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس اظهارکرد: با همکاری کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس قربانگاه گنبدکاووس در این کشتارگاه افتتاح شد تا در مدت سه روز نذورات مردم به صورت دام‌های سبک و سنگین در این کشتارگاه ذبح و بعد از بسته‌بندی بین نیازمندان توزیع شود.

وی تصریح‌کرد: در سال گذشته، تعداد ۲۰ راس دام سبک در گنبدکاووس ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز در کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس، تعداد ۴۰ راس دام سبک‌ و یک راس دام سنگین ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ساکنین شهرستان گنبدکاووس از اقوام مختلف ایران زمین بوده و در این شهرستان‌، عید قربان سه روز ادامه دارد و تقریبا به مدت سه روز، قربانی ادامه دارد.

قربانی گفت: در این سه روز بیش از ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین که بیش از ۹۵ درصد آن، دام سبک است،ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد:تعداد هفت قربانگاه در استان گلستان با هدف جمع‌آوری نذورات مردم عزیز راه‌اندازی شده که از این تعداد، پنج مرکز در شرق و یک مرکز در گنبدکاووس واقع شده‌است.

انتهای پیام/

نظر شما