شناسهٔ خبر: 67244803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش ۵ درصدی مصرف برق در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری از رشد پنج درصدی مصرف برق استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجید فرهزاد ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با افزایش دما در استان میزان مصرف برق نیز افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ای که در فصل بهار پیک مصرف برق به ۴۳۹ مگاوات رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در صرفه‌جویی مصرف برق افزود: با اجرای طرح پویش با انرژی برای مشترکان خانگی و تجاری، خانوارهایی که حداقل ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و در این پویش شرکت کنند هر ماه در قرعه‌کشی خودرو و جوایز ارزنده دیگر می‌توانند شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: مشترکان خانگی با مراجعه به نشانی اینترنتی Ba-energy.ir یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود می‌توانند در این پویش ثبت‌نام کنند، یا از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ یا شماره گیری #۱۵۲۱* می‌توانند در پویش مذکور شرکت کنند.

نظر شما