شناسهٔ خبر: 67244736 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

برای دریافت هدیه اینترنت دولت فقط به این سایت مراجعه کنید+ جزئیات

اقتصادنیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز از متقاضیان دریافت اینترنت رایگان دولت خواست فقط از طریق سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نام نویسی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، "مهدی یوسف زاده " روز سه شنبه اظهار کرد: با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر هدیه اینترنت رایگان دولت ، متقاضیان برای ثبت نام فقط از درگاه اصلی استفاده کرده و به تبلیغات دیگر توجه نکنند.

وی اضافه کرد: پیامک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات با سرشماره CRA.IR و با نشانی my.gov.ir (پنجره ملی دولت )است که کاربران باید به این نشانی توجه لازم را داشته و فقط از این لینک استفاده کنند.

هدیه دولت

یوسف زاده گفت : در این شرایط کلاهبرداران با راه اندازی سایت جعلی و ارسال پیامک به کشاندن کاربران به درگاه‌های پرداخت جعلی بانک‌ها می پردازند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم هوشیار باشند.

وی یادآورشد که متقاضیان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) اینترنت رایگان را دریافت کنند.

خبر مرتبط
انتصاب تازه در دولت/ مخبر حکم داد

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری در حکمی محمدمهدی اسماعیلی را به عنوان «رئیس ستاد برگزاری برنامه‌های بزرگداشت اربعین شهدای خدمت» منصوب کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب یک بسته ۳۰ روزه برای مردم در نظر گرفته تا بتوانند در سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی، اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای موردنظر خود را دنبال کنند.

 

نظر شما