شناسهٔ خبر: 67244436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی بسیار مهم است

سرهنگ کریمی گفت: مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی، بسیار مهم است و بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی طی سخنانی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی، بسیار مهم است و بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است. فردی را باید گزینش کنیم که مبنای فکری و اعتقادی آن شخص، به مبانی و ملاک های انقلاب اسلامی نزدیک تر باشد.

وی گفت: یکی دیگر از ملاک های انتخاب فرد اصلح، ویژگی عملکردی، توانایی کار و کارنامه اجرایی است که باید مد نظر مردم قرار گیرد. مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و و مردم با حضورشان، حق تعیین سرنوشت خود را اثبات خواهند کرد.

سرهنگ کریمی در ادامه بیان داشت: در آموزه‌های دینی، اخلاق فصل الخطاب است که می‌طلبد این مهم در انتخابات پیش رو به درستی رعایت شود.  مردم ایران اسلامی در تشییع شهیدجمهور آن عظمت و شکوه را نشان دادند و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه، تکمیل تشییع شهدای خدمت است.

انتهای پیام/

نظر شما