شناسهٔ خبر: 67243903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲۴ پروژه کشاورزی در سنندج افتتاح شد

فرماندار شهرستان سنندج گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۲۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرستان سنندج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در مراسم افتتاح پنجاه‌وسومین واحد پرورش ماهی سردابی در شهر سنندج اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی چهار پروژه در سطح شهرستان سنندج افتتاح شد.

وی افزود: همزمان با این هفته در مجموع ۲۴ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۲۱۳ نفر به صورت ثابت در عرصه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

دادور سهرابی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه تصریح کرد: پنجاه‌وسومین مجتمع پرورش ماهی سردابی یکی از ۲۴ پروژه‌ای است که هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات اجرای این ۲۴ پروژه آورده سرمایه‌گذار، ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج تاکید کرد: با اجرای این طرح‌ها در مجموع زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۰۳ نفر در بخش کشاورزی و تثبیت اشتغال برای ۱۱۰ نفر فراهم شده است.

سهرابی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳۰ تن ماهی سردابی در واحدهای تولیدی و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در سدهای شهرستان سنندج تولید می‌شود.

نظر شما